"Julieta y el silencio del río", el llibre!












Fa dies que, des d'aquí, us parlo de Julieta y el silencio del río, el conte escrit per la María Fiter i publicat per Ediciones Siruela; doncs aquí teniu les il·lustracions del llibre! El conte narra el viatge que emprèn la Julieta, el peix protagonista, per descobrir per què el riu on viu amb la seva família s'ha tornat un lloc brut, insegur i desagradable. L'autora ens parla de l'importància de l'amistat i de la cura del medi ambient amb moments divertits i, d'altres, plens de tendresa.
I, des de fa poquet, també podeu trobar el conte en català amb el títol "Julieta i el silenci del riu", traduït per l'Anselm Goicoechea.

Hace días que, desde aquí, os hablo de Julieta y el silencio del río, el cuento escrito por María Fiter y publicado por Ediciones Siruela ¡pues aquí tenéis las ilustraciones del libro! El cuento narra el viaje que emprende Julieta, el pez protagonista, para descubrir por qué el río donde vive con su familia se ha vuelto un lugar sucio, inseguro y desagradable. La autora nos habla de la importancia de la amistad y del cuidado con el medio ambiente, con momentos divertidos y otros llenos de ternura.
Y desde hace poquito, también podéis encontrar el cuento en catalán con el título "Julieta i el silenci del riu", traducción a cargo de Anselm Goicoechea.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada