Guanyadora del Premi Mercè Llimona 2011!!!

Estic molt contenta d'anunciar que he estat la guanyadora del Premi Mercè Llimona 2011 en la modalitat d'Il·lustració!
Les il·lustracions que vaig presentar, que podeu veure més avall, acompanyen el conte Xamae de Susana Peix, la guanyadora en la modalitat de text.
També m'agradaria felicitar a les dues finalistes, l'Aina Cordoncillo i la Judith Rocabert, i agrair els seus comentaris tan amables.
La presentació del llibre tindrà lloc el dissabte 17 de desembre a les 12h del migdia, a la biblioteca Joan Oliva de Vilanova i la Geltrú. La Susana i jo hi serem, i esperem que vosaltres també us hi acosteu!



7 comentaris:

  1. Felicitats Romina! No tinc paraules per expresar la meva felicitat en veure que has guanyat el Merçe Llimona. T'ho mereixes! Felicitats!

    ResponElimina
  2. Felicitats!
    Ja ho havia fet amb els finalistes i evidentment no podia fer menys anb tu. M'havia presentat amb els meus dibuixos però estic lluny encara d'aquest tipus d'il.lustracions.
    M'agradaria mantenir contacte amb vosaltres.
    Sal.lutacions!

    ResponElimina
  3. Bones il·lustracions, molt delicades. Felcitats, Romina!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Jordi Bernadó i Carmen Marcos!
    Salutacions!

    ResponElimina
  5. Felicitacions!! feia temps que esperava el guanyador/a, ara ja t'he trobat.

    ResponElimina